Home » Feedback

Feedback

Klanttevredenheid MAES – shops
Door deze enquête in te vullen help je ons met zaken die we kunnen verbeteren aan te kaarten

Voor welke diensten/producten bezoek je onze shops? *

Selectie wissen

Welke shop(s) van L’Unique bezoek je?*

Selectie wissen

Hoe vaak bezoek je gemiddeld per maand onze shop? *

Selectie wissen

Bezoek je onze shop ook zonder te tanken? *

Selectie wissen

Heb je ooit problemen ondervonden tijdens je bezoek aan onze shop? Zo ja, kan je dit beschrijven?*

Selectie wissen

Hoe tevreden ben je over de prijzen van de producten in de shops?*

Selectie wissen

Hoe tevreden ben je over de klantvriendelijkheid in de shops?*

Selectie wissen

Wat zijn de belangrijkste reden waarom je tevreden/ontevreden bent over de klantvriendelijkheid? *

Selectie wissen

Heb je suggesties om de klantenservice te verbeteren? *

Selectie wissen

Hoe tevreden ben je over de netheid in de shops?*

Selectie wissen

Zijn er specifieke faciliteiten die je graag zou zien in de shop?*

Selectie wissen

Hoe tevreden ben je over het aanbod en de variatie in de shops?*

Selectie wissen

Zijn er specifieke producten of merken die je graag zou willen zien toegevoegd aan ons assortiment?*

Selectie wissen

Hoe tevreden ben je over de openingsuren van de shops?*

Selectie wissen

Hoe gemakkelijk vind je de producten die je nodig hebt in de shops?*

Selectie wissen

Wat vind je van de uitstraling van de shops (bv. verouderd/modern)*

Selectie wissen

15. Zijn er verbeteringen die je zou voorstellen om de indeling en het interieur van de shop aantrekkelijker te maken?*

Selectie wissen

Hoe heb je meestal kennisgenomen van promoties in onze shop?*

Selectie wissen

In sommige van onze shops voorzien wij lokale producten. Hoe waarschijnlijk koop je deze/zou je deze kopen?*

Selectie wissen

Zijn er zaken die je mist in onze tankstationshops?*

Selectie wissen

Heb je nog suggesties/opmerkingen/verbeterpunten voor ons?*

Selectie wissen